Ha nem pusztán “sales tréningek tartása” a cél…

 

Ha nem pusztán “sales tréningek tartása” a cél, hanem az értékesítési teljesítmény tartós növelése, akkor ezt nem unalomig ismételt motivációs beszédek által vagy egyetlen sales tréninggel érhetjük el. Elemeznünk kell, hogy milyen tényezőktől függ az értékesítők teljesítménye és ismernünk kell a piacot, az ügyfelek szokásait, a várható jövőbeni trendeket. Értenünk kell, mi mozgatja az értékesítőinket, mire van szükség a kívánt ügyfélélmény létrejöttéhez, és szükség esetén ezeket a tényezőket összehangoltan kell változtatnunk. Mi elkezdjük használni ügyfeleink termékeit, szolgáltatásait. Szűz szemekkel nézünk körül a világban, hogy mi magunk felhasználóként mit tapasztalunk az adott szervezetből, annak termékéből, szolgáltatásából. Hogyan bánik velünk az ügyfélszolgálat? Milyen módon keres vagy ér el bennünket a szervezet? Hogyan vannak jelen az értékesítők különféle helyzetekben? Hogyan hat ránk a szervezet értékesítési területe? Ezt követően jöhet csak a fejlesztés, ami sosem egyetlen tréning, hanem egy folyamat.

 

Egyedi megoldásaink, amik néhány lehetetlennek tűnő helyzetben már segítettek:

  • az értékesítési készségek fejlesztése előtt szervezeti misszió kialakítása
  • atipikus, munkavállalói igényekhez igazított ösztönzőrendszerek fejlesztése
  • párbeszéd facilitálása a tulajdonosi elvárások és az értékesítői realitások között
  • ügyfélélmény stratégia újragondolása az értékesítők bevonásával
  • contact centeres kollégák fejlesztése rengeteg önreflexiókkal.